Tak puas hati betul geng sebelah sana setelah asyik dikecam ribuan komen…

By Monday June 29th, 2020 No Comments

Tak puas hati betul geng sebelah sana setelah asyik dikecam ribuan komen setiap hari dan kalah dalam polling/undian online setiap kali dibuat.

Dorang tuduh saya dan PM8 guna “bot” pulak untuk mengenakan mereka pulak.

Bulan lepas,”software Yahudi”. Lepas itu, PM7 tuduh kita guna “Big Data”.

Sekarang, tuduh “bot”.

Dah lah…

Korang kalah PRK 5 kali berturut-turut pada BN.

Di PRK Tanjung Piai, PH kalah dalam 127 dari 128 saluran undi.

Tak kan “bot” juga yang undi kat Tanjung Piai masa itu?

Nama pun Gagalkrasi.

Kalau dah gagal, mengakulah gagal.

Kalau dah terbukti hancing, mengakulah korang sering menipu.

Rakyat tak suka lagi.

Ada hati lagi untuk tuduh Netizens yang mengeluarkan pendapat masing-masing sebagai “bot”?

https://www.facebook.com/sayasayangtunm/posts/3996253993779714

https://www.facebook.com/sayasayangtunm/posts/3997967710275009



Original post: https://www.facebook.com/157851205951/posts/10157167895570952/

Leave a Reply